Home / Community / Forum / Support Area / Poker News /

JANUARY 1st

Old
Default
JANUARY 1st - Sun Dec 29, 2002, 09:11 AM
(#1)
Deleted user
Just wanted to let you all know the name of the winner...


NOTEARS (fun player)


Of course if you disagree.....please post


CLAY
 
Old
Default
Sun Dec 29, 2002, 01:46 PM
(#2)
Deleted user
:roll:
 
Old
Default
Sun Dec 29, 2002, 02:07 PM
(#3)
Deleted user
my vote is that chick, what's her name?


oh yeah

Kelly Knight

LOL
 
Old
Default
Sun Dec 29, 2002, 02:14 PM
(#4)
Deleted user
If her game is as good as her looks, she'll walk it

By the way, she won another tourny last night 120/130 players, and the 3 before that, she got final table

CLAY
 
Old
Default
Sun Dec 29, 2002, 05:13 PM
(#5)
Deleted user
Someone with a lot of success on Sundays :?:
 
Old
Default
Sun Dec 29, 2002, 06:45 PM
(#6)
Deleted user
lol Mr Apryll (btw I knew it, no woman could play that well )

Oh how I wish it was on a Sunday

and I won again today, oh and another yesterday, and Kelly won a fun one yesterday (guess girls can play), we rule the weekends lol.

Bring on Wednesday

If it can't be Me or Kelly on Wednesday, then it's got to be the best school player v the best fun player heads up

APRYLLSHOWERS v NOTEARS


CLAY
 
Old
Default
Mon Dec 30, 2002, 11:01 AM
(#7)
Deleted user
look out for my cousin's kid
fishfinder
i'll be playing wildly attempting to amass enough of a stack for my girlfriend to let me play instead of going out.
"But i've got 100k Emma."
"please"
"please"
"o.k. i'll be ready in a minute love"
 
Old
Default
Mon Dec 30, 2002, 02:20 PM
(#8)
Deleted user
I'll be playing wildly....lololol

because normally you are a boring rock fidget
 
Old
Default
Tue Dec 31, 2002, 01:19 PM
(#9)
Deleted user
Quote:
Originally Posted by aha12877
my vote is that chick, what's her name?


oh yeah

Kelly Knight

LOL
Wait a minute - I don't know who you're talking about, but I know a Kelly Knight in Michigan - could this be the same one? She is a babe, btw.
 
Old
Default
Tue Dec 31, 2002, 03:25 PM
(#10)
Deleted user
Michigan.....no

Babe..........yes
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 12:25 AM
(#11)
Deleted user
Quote:
Michigan.....no

Babe..........yes

Isn't Babe the name of apig?
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 04:40 PM
(#12)
Deleted user
Quote:
Originally Posted by Clay Knight
Michigan.....no

Babe..........yes

Just saw the profile photo, Clay - yep, definitely a babe!
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 06:42 PM
(#13)
Deleted user
Clay is a babe?
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 07:11 PM
(#14)
Deleted user
Thankyou Noodles, I'm kinda flattered
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 08:58 PM
(#15)
Deleted user
Well, seeming as I am really a woman, I do think you're a babe. I was just wondering if Windlord thought the same. Kelly is a lucky girl :wink:
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 09:07 PM
(#16)
Deleted user
Kelly is a lucky girl?


You betcha
 
Old
Default
Wed Jan 01, 2003, 10:08 PM
(#17)
Deleted user
Why do I feel like I'm stuck in an online Monty Python episode??

As for whether Clay is a babe, he may very well be, but since my proclivities don't tend in that direction, I'm probably not the best judge - sorry, guys!
 

Getting PokerStars is easy: download and install the PokerStars game software, create your free player account, and validate your email address. Clicking on the download poker button will lead to the installation of compatible poker software on your PC of 51.7 MB, which will enable you to register and play poker on the PokerStars platform. To uninstall PokerStars use the Windows uninstaller: click Start > Control Panel and then select Add or Remove programs > Select PokerStars and click Uninstall or Remove.

Copyright (c) PokerSchoolOnline.com. All rights reserved, Rational Group, Douglas Bay Complex, King Edward Road, Onchan, Isle of Man, IM3 1DZ. You can email us on support@pokerschoolonline.com